3e dag - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu 3e dag - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

3e dag

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

10 Juni 2011 | Canada, Vancouver

Dusss...We hebben anderhalve dag in Vancouver gehad, 1 nachtje in Harrison Hot springs en nu zijn we op Fitjamyri om even wat te eten en straks op weg naar ons hotel in Revelstoke!

In vancouver hebben we nog best een hoop gedaan! We zijn naar het Aquarium geweest, Stanley Park bezocht en we hebben de haven en het stadje bezocht. We waren best druk maar je wilt ook een hoop zien/doen...We zijn naar Grouse Mountain geweest, dat is met een gondel naar de top van de berg en daar kun je rondlopen, waren 2 beren in een reservaat en je kunt daar Ziplinen enzo :)

Daarna naar Harrison Hotsprings gereden, heel klein dorpje ,maar we zaten met het hotel recht naast het meer, erg mooi uitzicht!
Ze hadden daar meerdere warmwaterbronnen dus we hadden savonds lekker gezwommen :)
Tot nu toe wel lekker gegeten, 1x in de pub : ik een burger en stephan een Steak . We waren erg tevreden!
En Macdonalds, maar dat kwam omdat we beide nogal moe waren en we zoiets hadden van : dat kan wel keertje ;)

We hebben nu wat broodjes gekocht en Nutella dus we kunnen zelf broodjes maken. We gaan nog een soort koeltasje kopen zodat we die kunnen vullen met ijsblokjes en drinken koud hebben en eventueel ook kaas kopen voor op brood!

Vandaag lange tour gemaakt naar Fitjamyri, ik wilde heel graag laten zien aan Stephan waar ik 3 maanden was geweest! En maar goed ook want we hebben een jonge beer gezien en een coyote gezien!! :D
Helaas te snel weg om foto's van te maken...

Stephan had de camera van zijn oom meegenomen dus we hebben al aantal video's kunnen maken:D

We zijn naar watervallen geweest onderweg en hebben getankt, koekjes gekocht natuurlijk :)
En heerlijk gegeten bij Arnold en Toos!
Lekker vlees voor Stephan, wortels, aardappels, salade en als toetje ijs met mapyl sirop! :D
Hij zit nu vol dus daar ben ik blij mee ;)
(Ik ook hoor ^^)

Nu gaan we op weg naar ons hotelletje!
Morgen op naar Banff (De Rockies)!

Oh en kei blij : we hebben kunnen regelen dat Stephan en ik in hetzelfde vliegtuig terug vliegen :D Hoe ideaal?! :D

Ik zal nog wel een hoop details vergeten zijn maar de foto's spreken voor zich ;) Het zijn alleen de fotos van Vancouver/StanleyPark/Grouse mountain en het Aquarium!

Enjoy :D

• 10 Juni 2011 - 02:39

Madeleine Verbeeten:

@ Jaap/Ria : Als jullie dit lezen willen jullie even je e-mailadres achterlaten dat wij jullie kunnen mailen?! :)

• 10 Juni 2011 - 07:38

Jaap En Ria:

Wij zijn hartstikke blij dat jullie reis begonnen is, prachtige foto's. Ons mailadres: jaapria35@gmail.com.

xxxx jaap en ria.

• 10 Juni 2011 - 07:49