Vancouver Island - Reisverslag uit Victoria, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Vancouver Island - Reisverslag uit Victoria, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Vancouver Island

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

19 Juni 2011 | Canada, Victoria

Vanaf Clearwater zijn we naar naar Whistler gereden, dat is het stadje waar in 2010 de Olympsche spelen waren. Erg mooi stadje, niet echt touristisch vond ik. Voor de eerste keer niet echt lekker gegeten, ik had een burger besteld zonder bacon en kreeg de bacon er toch op, waardoor al dat vet van de bacon op de hele burger zat...

Vanaf Whistler zijn we naar Vancouver Island gereden en overgevaren met de ferry. Naar Tofino/Ucuelet. Daar hebben we 2 hikes gemaakt, lekker gegeten en daarna gingen we naar ons hotel. Errug luxe!!! Heb wat foto's geupload, we konden in bad zitten en vanuit bad t.v. kijken!! :D Echt awesome!

De volgende dag zijn we naar Victoria gereden, daar zitten we nu in een Inn, opzich wel netjes, maar natuurlijk niet zo luxe als dat we hadden :P
Vandaag door Victoria gelopen en even richting de haven gewandeld. Weer lekker gegeten :)
Morgen hebben we een whalewatchtour en daarna gaan we naar de Butchart Gardens. Drukke dag, maar nog maar paar daagjes en dan gaan we alweer naar huis!
Dinsdag vliegen we terug en woensdag arriveren we om 15.30 uur op schiphol.

We hebben ondertussen al 12 beren gezien :P Grote en kleintjes!
Blijven mooie beestjes :D

Enjoy the pictures!

• 19 Juni 2011 - 07:19

Hanny Derks:

hallo madeleine en stefan allereerst nog gefeliciteerd met d verjaardag van je moeder gisteren
    ik zie jullie wel genieten het is zo te zien wel een erg mooi land geniet die paar daagjes ook maar vandie prachtige natuur wij wensen jullie nog een paar dagen een hele fijne vakantie en geniet ervan een hele goede terugreis en tot gauw groeten theo hanny patrick en deanielle derks

• 19 Juni 2011 - 19:19

Sabrina:

Super leuk allemaal :D
    En dinsdag alweer terug, pfff tijd is echt snel gegaan! Kan ik woensdagavond ff langskomen??? Ik sms je nog wel ofzo :)
    Geniet nog van je laatste daagjes meis!
    Luv joe