Dream coming true... - Reisverslag uit Banff, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Dream coming true... - Reisverslag uit Banff, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Dream coming true...

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

12 Juni 2011 | Canada, Banff

Vanochtend waren we vroeg naar het wolvenreservaat gereden en om 10uur startte onze wandeling met een wolf en een hond.
2 andere vrouwen gingen mee en 2 trainers van daar, 1 was ook de eigenaar en de "leader of the pack"!

De wolf was 12 jaar en een vrouwtje. Ze was super lief en vriendelijk, helaas namen ze niet de wolf mee die graag aandacht wilt want die geeft blijkbaar heel veel aandacht en sommige "oudere vrouwen" kunnen daarvan schrikken...(Wij hadden 2 oudere vrouwen bij ons)
De eigenares Shelley legde uit dat Maya (de wolf) erg verlegen is en goed uitzoekt welke aura van wie goed is om misschien dichterbij te komen. Blijkbaar is ze nog nooit echt naar een gast toe gegaan, maar ze kwam tot 3x toe naar mij toe om te snuffelen/likken aan mijn hand!!! :D Was zooooo blij!! Ik was helemaal niet bang, ik deed haar niet aaien want ik was bang om haar weg te jagen, maar voelde me erg vereerd dat ze naar mij kwam!! :D
Had verwacht dat ze naar Stephan zou gaan aangezien elke hond altijd naar hem toe gaat :P

Shelley liet Maya ook een aantal keren over een riviertje springen en je mocht samen met de wolf op de foto (op een rots). Dat was wel fijn, anders heb je alleen de wandeling en daarbij loopt de wolf of voor je of achteraan, ze kijkt ook telkens om of we wel kwamen. Ze was niet zoals een hond , ze snuffelt niet overal en je moet meer opletten dat je niet echt in haar terrein komt maar ze moet naar jou toe komen! :)
Shelley had rauw vlees bij zich en dat wist Maya maar al te goed! Zelfde als met honden was Maya ook wel getraind om te zitten, bij je te komen enz maar ze proberen het minimaal te houden omdat ze geen "hond" ervan willen maken!

Het was het geld dubbel en dwars waard en ik ben erg blij dat Stephan dit met mij wilde doen!! Hij vond het ook echt gaaf om te doen, maar voor mij was dit echt mijn droom!!!

Verder hebben we nog door Banff het stadje gelopen.
Morgen gaan we naar The Crossing (richting Jasper) en eerst gaan we wat hikes doen, naar wat watervallen en even afwachten hoe het weer is...Vandaag erg regenachtig maar vanochtend hadden we gelukkig zon en warmte :)
(Nou niet zo goed voor Stephan want die is lekgeprikt door de muggen :P )
Overmorgen gaan we nog dichter naar Jasper en gaan we ook met een gondel naar de top van de berg en gaan we over gletsjers met een excursie :)

Foto's zijn toegevoegd! :D Enjoy!

  • 12 Juni 2011 - 22:02

    John En Maartje:

    WOUW!!!!! Echt super gaaf!!!!
    Geniet van jullie reis, ik ben benieuwd naar Jasper NP!!!
    Liefs

  • 13 Juni 2011 - 16:18

    Sabrina:

    Hey meis!
    Echt super leuk voor je dat je dit een keer mee hebt kunnen maken :D
    Echt heel gaaf!
    Echt heel veel plezier nog!!!!
    Luv joe
    xxxx

  • 13 Juni 2011 - 16:19

    Sabrina:

    En je hebt ook nog eens lekker weer zie ik :P Wat wil je nog meer?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madeleine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 34674

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Vakantie Canada!!

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada

12 Juni 2015 - 30 November -0001

California USA

Landen bezocht: