Tegenslag... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Tegenslag... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Tegenslag...

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

07 Juni 2011 | Canada, Vancouver

Heel gedoe, maar het korte verhaal is dat Stephan blijkbaar (wisten we niet) zijn verkeerde naam had doorgegeven bij JanDoets...Op zijn paspoort staat Stephanus, hij had die naam door moeten geven ipv Stephan...Dus hij kon niet vliegen.
Hij komt morgen (naja dinsdag 7 juni) aan in Vancouver om half3 smiddags. Heel gedoe, bah, ben nu vandaag en vannacht en morgen tot half 3 alleen in het hotel in Vancouver.

Heb vandaag al iets gegeten, lekker bij de Mac:) En ben beetje rond wezen kijken bij de winkelstraatjes. Het hotel is aan de grote winkelstraat, erg handig!
Je kunt hier niet verdwalen, zijn telkens "blocks" en links,links,links en je bent weer bij het beginpunt! Overal staan ook kaarten. Maar het is niet echt moeilijk gelukkig!
Heb al 2 restaurantjes gezien waar Stephan en ik eventueel kunnen ontbijten/dineren.

Ben ook naar Stanley Park gewandeld, is een heel mooi park. Ik wilde niet te veel doen zonder Stephan, dus heb lekker aan een meertje gezeten met de ganzen gekletst :P Ze waren erg aardig! :D
Verder heb ik een klein rondje gelopen, ik weet nu een leuke route voor eventueel morgen MET Stephan ;) En heb al een wasbeertje gezien!!!
Heb foto's ofc :D

De rest van de foto's komen zodra Stephan er is! :)

Bah ook een gedoe op het vliegveld...Er zijn shuttles, skylines, aerolines en taxi's naar Downtown Vancouver (waar ik zit met mijn hotel en waar dus ook de winkels zijn). Dus ik ging naar een visitor infopunt, zegt ze ok het goedkoopste en slimste is de Aeroshuttle en die is 14 dollar. Nou deed ik dus, kreeg ik een ticket. Ze legde het me uit, maar kon het niet echt verstaan...Dus ik gokte en liep naar buiten...Nou ik zei "shuttle" en iedereen zei : ja op etage 1! (ze hebben 3 etages) Dus ik naar 1, geen "Aeroshuttle"...Dus ik weer gevraagd: ja op etage 3! Dus ik weer naar boven, geen shuttle alleen autos...Dus ik weer naar etage 2 waar ik vandaan kwam en daar was iemand van het vliegveld zo aardig om met mij mee te lopen totdat ik het ook echt gevonden had! :) Blijkbaar hadden ze het allemaal verkeerd gezegd tegen mij, ik moest op etage 2 zijn maar aan de andere kant dan de taxi's...En de shuttle die ik had was gewoon een comfortabel busje voor 12 personen :) Erg handig voor mijn koffers!! En hij zette mij af bij het hotel, was de enige in het busje.

Toen ik over de straten liep hier viel het me erg op dat er echt een HOOP indiaas/chinees/thaïs/koreaans restaurantjes zijn!! De hele straat stonk ernaar :P Ja of naar wiet...

Zijn echt een hoop buitenlanders ook, ik vind het opzich niet erg, maar ze kijken op een hele andere manier naar je...Ik keek maar gewoon voor me en deed alsof ik hier al 20jaar woon :P

Zag een restaurantje : The Dutch, pannekoekenrestaurant! :D Ik denk dat ik daar morgen ga eten ;) haha

Nou ik upload wat foto's, morgen waarschijnlijk nog wat of misschien pas de dag daarna! :)

  • 07 Juni 2011 - 04:15

    Hanny Derks:

    wat tegenslag zeg je zult je nu wel erg eenzaam en alleen gevoeld hebben maar vandaag gaat het goed komen je h eb wel leuke fotos gemaakt ondanks alles wens ik jullie samen een hele fijne en romantische vakantie geniet ervan het komt zeker allemaal goed heel veel hartelijke groeten van ons allen theo hanny patrick en danielle derks

  • 07 Juni 2011 - 15:12

    Korrie:

    Ah,das zeker een tegenslag zeg.
    Maar als je dit leest dan is Stephanus er al en kunnen jullie lekker samen vakantie vieren ,heb je al wat voorbereidend werk gedaan en hoef je niet naar een leuk restaurantje te zoeken toch. Je hebt ook al leuke foto's en met ganzen praten is ook heel bijzonder ;-)
    Veel plezier meis

  • 07 Juni 2011 - 16:25

    Jaap:

    hoi Madeleine heeft even geduurt maar we hebben hem toch nog in een vliegtuig gekregen is vanmorgen om 10.55 naar Frankfurt gevlogen en van daaruit om 13.50 onderweg gegaan naar jou toe dus hij komt om ongeveer 15.00 jouw tijd in Vancouver aan. Stephan was er behoorlijk kapot van dat jou nog een dag moest missen. maar Ria en ik zijn blij dat hij onderweg naar je toe is.
    maak er maar een gigantische leuke 2 weken van en geniet ervan groetjes ook aan Stephan als je hem straks ziet
    Jaap

  • 07 Juni 2011 - 23:45

    Jaap:

    Zo hehe de druk is van de ketel af en ik kan nu ook naar bed, ben blij dat jullie bij elkaar zijn en goed dat jullie al geregeld hebben dat jullie samen terugkomen TOPPIE goed dat ik effe je stem gehoord heb jongen en dat met jullie allebei alles goed is kijken na jullie vakantie wel of er evt nog iets terug te halen is bij J Doets
    ga nu maar lekker van elkaar en van Canada genieten jullie hebben nog 2 hele mooie weken voor de boeg
    dikke kus en knuffels ook voor Madje van ons Paps en Mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madeleine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 34672

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Vakantie Canada!!

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada

12 Juni 2015 - 30 November -0001

California USA

Landen bezocht: