Wolfjes!! - Reisverslag uit Banff, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Wolfjes!! - Reisverslag uit Banff, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Wolfjes!!

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

11 Juni 2011 | Canada, Banff

Van Revelstoke zijn we vandaag naar Banff National Park gereden.

Onderweg zijn we naar een wolvenreservaat geweest, morgen gaan we daar weer heen want dan mogen we met de wolven wandelen in de vrije natuur en mogen we ze aaien! :D Kan niet wachten want dat is echt mijn droom sinds klein kind ofzo, om wolven om me heen te hebben! Het is 295dollar maja dan hebben we ook iets! Totaal gelukkig :)

Verder zijn we naar Lake Louise geweest en Morraine Lake, beide mooi blauw water!
het was daar wel fris, maar we zaten ook best hoog in de bergen!

Ik heb foto's geupload van de weg naar Banff, de wolfjes, Lake Louise, Morraine Lake en de weg naar ons hotel in Canmore (net naast Banff).
Erg luxe hotel! :)

Enjoy!

• 11 Juni 2011 - 05:08

Hanny Derks:

hallo madeleine en stefan na wat tegenslag hebben jullie het op de fotos te zien el naar je zin maar wat een mooie omgeving is het daar geniet er maar lekker van geniet van deze uniek mooie vakantie in zon ver land groeten theo hanny patrick en danielle derks en natuurlijk timo