Laatste daagjes! - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Laatste daagjes! - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes!

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

04 Juni 2011 | Canada, Vernon

Mijn laatste 2 dagen op Fitjamyri...Heeeel raar, gisteren voor het laatst mijn 10 paardjes gereden...Vind het best jammer want sommige paarden heb ik vanaf het begin af aan getraind of geleerd om te tolten zoals ze nu tolten en ik moet ze achterlaten...:(

Maaaar Maandag zie ik Stephan (m'n vriend) weer! :D Kan niet wachten!
Hij is al bezig met inpakken en laatste dingetjes doen en morgen ga ik hetzelfde doen ;)

Vandaag zijn we met 26graden en zon lekker in de auto gestapt en naar de stad gereden, we hebben mijn laatste cinnamon bun gegeten (naja ik kan er nog meer eten maar bij het internetcafe zijn ze het lekkerst:D) en straks rijden we naar Armstrong (plaatsje uurtje van ons vandaan) en gaan we naar een Bullriding-show. Ben erg benieuwd en dan zal ik ook zeker weer foto's uploaden :)
Heb fotos geupload van Harpa (het pupje) , de kolibries, 2 nieuwe veulens en wat foto's van mij op de paarden :D

Morgen wordt de hele dag de was doen, inpakken, douchen en de zolder beetje opruimen. En natuurlijk nog wat laatste fotos maken en beetje zonnen! Het hele weekend is hier 27 graden ofzo! :D Heerlijk! Hopelijk blijft dat zo!

Maandag moet ik om 5uur sochtends opstaan, ontbijtje maken voor mee te nemen, mn lakens afhalen, handbagage inpakken en om 6uur vertrekken we naar het vliegveld! Janne en Anne brengen mij weg :)
Om 8.15 uur vlieg ik! Naar Vancouver, en om 12uur zie ik Stephan :D
Kan niet wachten!!!

Tijdens mijn rondreis heb ik in de meeste hotels draadloos internet gratis, dus kan ik gewoon reisverslagen en fotos blijven plaatsen! :D
En natuurlijk skypen met mijn lieve ouders!! :)
@ Jaap,Ria : Ik zal ervoor zorgen dat Stephan ook af en toe beetje contact heeft met jullie ;) Mailtje of skype?! Hebben jullie skype?

Enjoy the pics!

  • 04 Juni 2011 - 21:33

    Ella:

    Superveel plezier met de rest van je reis!

  • 04 Juni 2011 - 22:06

    Ria En Jaap:

    Hoi Meissie, fijn dat jullie elkaar snel gaan zien, wij hopen dat jullie een erg leuke tijd hebben, wij hebben het reisverslag gelezen, jullie gaan veel leuke dingen doen en zien. groetjes van Oma, Kitty en Wim en Kimberley en van ons , heel veel plezier en wij maillen wel. Jaap en Ria.

  • 05 Juni 2011 - 09:35

    Korrie:

    Veel plezier saampjes!
    Groetjes, Korrie

  • 06 Juni 2011 - 04:35

    Hanny Derks:

    HOY MADELEINE
    HIER EVEN EEN BERICHTJE VAN ONS
    JAMMER DAT HET VOOR JOU ER BIJNA OPZIT
    WIJ VINDEN HET WEL FIJN DAT JE WEER TERUG KOMT
    WANT WE HEBBEN JE ECHT GEMIST HIEROP DE KRAAYENBERG
    MAAR IK DENK JE FAMILIE NOG HET ALLERMEEST IK HOOP DAT JE SAMEN MET STEFAN EEN GEWELDIGE VAKANTIE HEBBEN
    VERDER GAAT HIER ALLES ZOALS HET MOET GAAN WEINIG NIEUWS TE MELDEN REST MIJ NOG OM JE EEN FIJNE PINKSTEREN TOE TE WENSEN SAMEN MET STEFAN GENIET VAN ELKAAR HET LAND EN JULLIE VAKANTIE GROETEN HANNY THEO PATRICK EN DANIELLE EN TIMO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madeleine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 34663

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Vakantie Canada!!

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada

12 Juni 2015 - 30 November -0001

California USA

Landen bezocht: