Almost....!!! - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Almost....!!! - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Almost....!!!

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

24 Mei 2011 | Canada, Vernon

Pfoe lang geleden dat ik een berichtje heb geplaatst!
Maar kwam doordat ik veel hetzelfde had, niet veel veranderd!

Anne (Duitse meisje) is naar IJsland vertrokken op 5 mei, Janne (Duits meisje) is sinds 2 weken hier en Anne (Deens meisje) is hier sinds 1 week!
Sinds de nieuwe meisjes er zijn gaat het een stuk beter met mijn heimwee (ja ik had heimwee naar thuis en naar m'n vriend, naar alle mensen en m'n hondje:) ), ik moest ze uitleggen hoe het hier reilt en zeilt, ik denk dat dat voor mij een hoop geholpen heeft. Normaal op mijn werk op de Hagert leg ik ook alles uit aan de nieuwe mensen/stagiaires, vind ik altijd leuk om te doen :P
Beide meisjes zijn heel aardig! Is wel grappig, als Anne aan het skypen is kan ik NIKS verstaan !! Maar Janne kan ik makkelijk verstaan :P Duits is niet zo moeilijk, maar Deens, oh mijn god is moeilijk! Haha

Afgelopen weekend hebben we gasten gehad, ze waren hier van vrijdag t/m maandag (normaal vertrekken ze op zondag). Dus lang weekend!
Vandaag (maandag) ben ik niet zo lekker, had de avond ervoor keelpijn en hoofdpijn, vandaag heb ik 3 uurtjes extra geslapen en dat heeft me een hoop geholpen maar nog steeds last van m'n keel en gewoon een ziek-gevoel :( Hoop dat het over gaat!
Dinsdag en woensdag zijn we vrij dus laat ik ze beetje de omgeving zien en moeten we de was doen ;)

Donderdag en vrijdag weer rijden en zaterdag/zondag zijn er weer gasten!
Dus die maandag/dinsdag daarna weer vrij en dan nog 3 daagjes rijden.
Gaat zooo snel!
Ik ben nog 2 weken hier dan komt Stephan en ga ik rondreizen met hem :D Kan niet wachten om hem weer te zien!!! En nog 4 weekjes ongeveer tot ik mijn ouders weer zie :D

Arnold en Toos gaan nog video's en foto's maken van mij op de paarden die ik nu rijd :) Maar ik heb nog precies 5 dagen om al mijn 10 paardjes te rijden!! Dan moet ik ze missen!!
Ik zal de mensen en de paardjes hier missen, maar toch verlang ik naar het Nederlandse "thuisgevoel" die ik hier minder/anders heb! :)
Je merkt dat de cultuur gewoon anders is, het scheelt alleen dat ze hier niet ECHT amerikaans/Canadees zijn :P

Ze hebben nu een IJslands hondje hier, puppy genaamd Harpa, echt een schatje :)
De beren zijn al wakker, maar heb ze nog niet gezien...Alleen de poep van ze :P Haha

Oh ja en 4 juni (mijn laatste zaterdag hier) is er een stadje verderop Bull-riding, misschien ga ik daarheen met de meiden om te kijken. Schijnt mooi te zijn om mannen op stieren te zien rijden en kijken hoelang ze erop kunnen blijven ;) Ik zal foto's maken als ik daarheen ga!

Ik zal nog wat nieuwe foto's plaatsen, maar de meeste nieuwe zullen komen als Stephan en ik gaan rondreizen :D

Waar ik wel blij mee ben (achteraf) dat ik het hier heb gezien met sneeuw en het langzaam heb zien verdwijnen en nu de lente heb zien komen :) Het is erg mooi, het weer is stukken beter met sommige regenachtige dagen. Ik ben al aardig verkleurd :D Gaat heel snel hier met mij (gelukkig!) en we hebben mooie dagen gehad! De regen is bovendien goed voor de bloemen :D
Ze hebben mooie bloemen hier!
Nou jullie krijgen foto's te zien, dus dan kun je zien wat ik bedoel :D


  • 24 Mei 2011 - 03:28

    Claudia:

    Leuk om je verslag weer te lezen.
    Jammer van het heimwee, maar ik snap het wel. De eerste maanden zijn het moeilijkst totdat jij je draai gevonden hebt, maar ja, dan ben je alweer naar huis....
    Hoop dat je 4 juni toch met een positief gevoel weg gaat en graag weer eens naar Canada terug komt!
    Fijne tijd nog!
    Groetjes uit Ontario,
    Claudia

  • 24 Mei 2011 - 08:27

    Ria:

    Hoi Madeleine, begrijpelijk dat je heimwee hebt, wij vinden het harstikke goed van jou dat je zo"n onderneming hebt aangedurfd, knap hoor in je eentje. Maar ik geloof dat je erg veel geleerd hebt en "gegroeid"bent. Stephan kijkt er ook naar uit om jou weer te zien. Maak er nog wat van de laatste weekjes en veel plezier op jullie rondreis. Groetjes Ria. (Jaap en Kimberley)

  • 24 Mei 2011 - 09:13

    Marloes:

    Wat jammer van de heimwee, gelukkig gaat het nu beter! Hopelijk heb je nog een leuke laatste paar rij dagen.
    Zou je nog snel een foto van Gerpir kunnen maken voor je vertrekt? Mis dat mannetje wel, hij is zo leuk.
    Super veel plezier met je rondreis, wij gaan pas in augustus rondtrekken.

  • 24 Mei 2011 - 11:11

    Maartje:

    He Madeleine,
    Geniet nog van de laatste paar weken daar!!!!! En voor daarna heel erg veel plezier met het rondreizen, ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's!!!!

    Liefs Maartje

  • 25 Mei 2011 - 16:10

    Korrie:

    Hey meis,
    Gelukkig dat die 2 meiden er nu zijn zodat jij je gedachten ook een beetje kunt verzetten. Dan ben je daar lekker druk mee en vergeet je je heimwee een beetje. Nog een paar weekjes en dan heb je vakantie, heerlijk!
    Je hebt , als ik je verhalen zo lees, toch wel een super tijd gehad daar in dat mooie Canada. Je kunt trots op jezelf zijn hoor ;-)
    Nou ga ik nog even wat van jouw foto's bekijken en wens je nog veel plezier! -xxx-

  • 27 Mei 2011 - 19:59

    Sophie:

    Hee Meid!
    super leuk om weer iets te lezen van je :)
    Ik mis jou ook wel hoor!
    En ik heb echt zin om je weer te zien. Je hebt echt leuke foto's, en vind het ook leuk om steeds al je verhalen te lezen!
    hele dikke kus uit Ravenstein!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madeleine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 34676

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Vakantie Canada!!

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada

12 Juni 2015 - 30 November -0001

California USA

Landen bezocht: