Pasen - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Pasen - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Pasen

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

23 April 2011 | Canada, Vernon

Eindelijk weer een beetje bijgetankt van het drukke weekend!
Maandag en dinsdag had ik vrij, maandag naar het stadje geweest en dinsdag lekker lui dagje thuis gehad en de was gedaan :)

Woensdag paardgereden, best lekker weer met zon!
Donderdag was het aan het sneeuwen, hagelen en regenen!!! Echt crazy weather...Dus alleen hoeven te voeren en uitmesten en daarna was ik vrij :D
's middags was het lekker weer.

Vrijdag weer hele dag paardgereden en weer best lekker weer! Wel beetje verradelijk, zonder jas is dan weer net te koud...

Vandaag is Lenny (dochter van Arnold en Toos) met haar man en 4 kinderen hierheen gekomen, ze maakten pannekoeken (Dutch ones).
Errug lekker : ik had pannekoek met chocoladepasta, yoghurt opgerold en dan slagroom en poedersuiker op de top :D Echt heerlijk!!
Ze eten de pannekoeken echt met alles...Hele tafel stond vol!

Vrijdag was het goede vrijdag, aantal winkels waren dicht, zondag is het Pasen en maandag is het gek genoeg een gewone dag! Ze hebben geen 2e paasdag hier...Dus maandag moet ik weer werken! :P

(Ik had nieuwe foto's op m'n blog gezet van het weekend met de gasten!)

• 24 April 2011 - 09:06

Nick:

Zozo! lekkere koekjes op tafel! :D Jammer dat ze geen 2e paasdag hebbe :O, dan moet je volgend jaar de 3e paasdag maar nemen om het te compenseren :P