Western gereden! - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Western gereden! - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Western gereden!

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

10 April 2011 | Canada, Vernon

Ha ik heb vandaag western gereden op een Quarter horse gereden!! :D
Anne en ik zijn naar een Duitse man die hier woont gegaan.
Een 5jarige merrie hebben we op gereden!
In een veld met daarin een grote cirkel met zand. De paarden hebben een erg scherp bit in de mond!! Maar hij gebruikt ze bijna niet, als hij ze gebruikt laat hij ze daarna ook gelijk weer los, hij heeft een hele goede combinatie daarmee!
Hij liet ons eerst wat dingetjes zien : spinning (snel rondjes draaien), stops (vanuit draf of galop ineens stilstaan), achterwaarts en "bending" (het paard los maken door redelijk grote cirkels te rijden)

Daarna mocht Anne het proberen en toen ik! Echt hoog!!!! :P Ik vond het zoo eng maar het paard was zo lief, ze deed alles als jij het ook goed deed (ik deed de bendings niet goed :P ) Daar moet ik nog meer op oefenen...
Ik heb verder even gedraafd en gegaloppeerd maar vond het best eng dus ik ging alleen nog achterwaarts proberen en de bendings. Anne heeft gespind! :)
Het was echt super leuk! Ik heb een hoop geleerd, ook over jonge paarden intrainen, die ik zeker ooit ga gebruiken bij mijn eigen paardje :D

Verder heb ik vandaag in de auto gereden!! Eindelijk weer achter t stuur :P
Heeeeeel makkelijk met een automaat, was ik al gewend dus het ging goed! Anne ging mee dus die kon me de weg wijzen, dat vond ik erg fijn :)

Ze is nog 1 week hier en dan is ze weer voor een trip weg, ze gaat richting Alaska met haar vriend:) En dan ben ik een weekje alleen, dus dan kan ik tenminste weer ergens heen als ik iets moet hebben ofzo!

Heb weer chocoladevlokken gekocht :D
Nou de foto's/filmpjes komen er snel op te staan!!!! :D

  • 10 April 2011 - 16:20

    Hugo:

    Cool! Cowgirl!! Leuk fimpje van die langsrennende ijslanders. Neem die zwarte maar mee naar huis;)

  • 13 April 2011 - 15:49

    Cienie:

    heey! heb net fotos gekeken leuk joh! zo ff je dingentjes lezen! maar ondertussen eten dus doe half half haha wel echt superr

  • 15 April 2011 - 08:12

    Sophie:

    Hee Meid!
    zo te lezen heb je t erg naar je zin, mooi zo :)
    het is nog niet gelukt om te skypen! Laat maar even weten wanneer je op skype bent dan kunnen we even bijpraten.

    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madeleine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 34668

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Vakantie Canada!!

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada

12 Juni 2015 - 30 November -0001

California USA

Landen bezocht: