Paardjes - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Paardjes - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Paardjes

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

08 April 2011 | Canada, Vernon

Even een klein berichtje over mijn paardjes!! :)

2 weken geleden heb ik een aantal andere paarden gekregen.
Sunna (donkerrode merrie, 12 jaar, beetje te dik), Vilmir (zwarte dunne ruin met wit vlekje naast zijn oog) en Kili (dikke lichtbruine ruin die schreeuwt als een meisje!)
Ik rij Stiarmi, Rymir en Stelpa niet meer.

Dit komt omdat volgend weekend er 20 gasten komen van de BC federatie van IJslanders. Sommige nemen zelf paarden mee maar de meeste willen een betrouwbaar, rustig paard van hier. De 3 die ik nu rijd voor ze zijn allemaal zoo makkelijk! Gewoon zitten = tölt en iets los in m'n bovenbenen en ik heb draf :P
Vilmir vind ik echt geweldig! Heeft high-lifting in zijn voorbenen in tolt en volgens Anne past hij helemaal bij mij :D

Volgend weekend komen de mensen dus hier, ze slapen overal, ook bij ons op zolder, en wij geven demonstraties (ik mag waarschijnlijk Funi, de geweldig rode ruin, showen!)
En we doen met z'n allen een klein wedstrijdje voor fun! Dus kan ik vast oefenen :D

Ook zijn we meer trails aan t rijden (echt super leuk) door de bergen hier! Echt super mooi uitzicht telkens en sommige weggetjes zijn ZOO steil naar beneden/boven!!! Echt eng :P
Eentje vind ik nog eng, die is het steilst naar beneden en ik moet daar gewoon keer naar beneden met een paard dat zijn balans al kent, dan moet ik gewoon m'n ogen dicht doen en mijn balans opzoeken! :P Haha

Oh ik kan het niet laten :P Dit weekend gaan Anne en ik waarschijnlijk naar een man in de buurt die western paarden heeft, Anne wil dat proberen, misschien doe ik dat ook. Als je daarop 1 kleine beweging maakt, gaat dat paard 300 rondjes maken of een andere kant opspringen!!! :O Dus eerst ff kijken hoe Anne het doet ;)
En misschien gaan we zondag naar de dierentuin in Kamloops (uurtje van ons vandaan) , daar hebben ze echt mooie dieren en het is 11 dollar! Echt niet duur voor een dierentuin:P

Ik heb m'n rijbewijs binnen dus ik ga zelf ook rijden!!! :D
Van t weekend nog maar een verslagje en wat foto's ;)

  • 08 April 2011 - 15:43

    Nick:

    Succes Cowboy Madeleine! :P
    Je kan het vast!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madeleine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 34665

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Vakantie Canada!!

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada

12 Juni 2015 - 30 November -0001

California USA

Landen bezocht: