Ff bijpraten - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Ff bijpraten - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Ff bijpraten

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

26 Maart 2011 | Canada, Vernon

Dacht ik doe maar eens een nieuw reisverslag plaatsen :)

Deze week heb ik veel geleerd!!!
Ben dinsdag van m'n paard gevallen...Ze begon te rennen en ineens draaide ze om en ik viel eraf, ben daarna gelijk weer op der gaan rijden en ook langs hetzelfde stuk waar ik erafviel, ging erg goed!
Maar door die val ben ik wel wijzer geworden! :) Ben nu beter gaan zitten op m'n paard haha!
En nu snap ik dat paard (waar ik afviel) ook beter...
Heel gek!

Heb nu 4 paarden die ik in een hele goede tölt kan rijden!! En ja dat is zwaar en ja ik heb nu spierpijn :D
Op 1 paard (Skuggi) ben ik gefilmd, zal het filmpje snel proberen te plaatsen, met de goede tölt!

Verder ben ik gisteren naar de bioscoop geweest. Erg lachen!! Haha
Je bent erg duur uit als je daar eten/drinken koopt, ik had een klein zakje M&Ms (4,19 dollar) en een kleine cola (5 dollar). Voelde heel raar, iedereen (echt iedereen) liep met een GROTE zak popcorn en een GROTE cola!! Klein kennen ze daar niet...
Je kunt bij de bioscoop chips, hotdogs, koeken, pretzels, smoothies, slushpuppies enzo krijgen, echt gek...
En het scherm is erg groot! :P
De film was Suckerpunch (komt nog uit in Nederland denk ik) en was erg goede film!! Beetje gecompliceerd in het begin, maar wel erg cool!

Vandaag gaan Anne en haar vriend naar Silverstar (ski-resort) en snowboarden voor 5 dollar onbeperkt snowboarden. Ik kan meegaan, ze hebben daar een Dutch-Bakery, met internet, maar weet nog niet of ik daar zin in heb. Als het internet hier niet werkt ga ik wel.

De sneeuw is al aardig weg, de wegen/ovaalbaan en buitenbak zijn goed te doen nu! Modderig maar goed te doen.
We hebben al een aantal "trails" gedaan, buitenritten.
Er is een weg (waar je ook met de auto over moet) die naar beneden gaat naar de weg. Je moet 2 poorten door en het is nog aardig steil, maar dan kun je gewoon op de weg rijden.
Lekker gegaloppeerd (vooral bergopwaarts is TE gek:D)!! De weg is voornamelijk modder of zand met grit erop.

Nou ik zal proberen foto's en filmpjes te plaatsen z.s.m.!


  • 26 Maart 2011 - 19:04

    Ria:

    Hoi Madeleine, al een tijdje niets gehoord, maar je zult het wel druk hebben met de paarden, wat wij ons afvragen is wat is Tolt? is dat een soort draf? Wij vinden het erg leuk om je belevenissen te volgen en wensen je nog een fijne tijd. Groetjes van Jaap Ria Kimberley.

  • 26 Maart 2011 - 19:26

    Madeleine Verbeeten:

    Tölt is een extra gang die IJslanders hebben, sommige hebben ook telgang.
    Tölt is niet te vergelijken met draf...Uhm misschien kun je op youtube filmpjes opzoeken van IJslanders in tölt :)
    En ik had deze week weinig meegemaakt dus heb ook niet te veel gepost ;)
    Alles nog goed in Wijchen?? :)
    Groetjes!

  • 27 Maart 2011 - 14:15

    Maartje:

    He Madeleine,
    Het blijft leuk om je te volgen in Canada met de paarden!!!
    Ik mag over 2 weken weer gaan rijden op Grista na haar peesblessure, alleen stap en de draf langzaam weer opbouwen. Ik hoop dat het goed gaat, want ik heb nu veel te lang niet gereden, zeker nu het zo'n mooi weer hier is heb ik zin om buiten te rijden. Voor jou komt het voorjaar er nu ook aan daar dus geniet ervan, lekker rijden in de mooie natuur!!!!

    Liefs Maartje

  • 30 Maart 2011 - 12:57

    Iris:

    Hé wat grappig! Ik was aan het zoeken op reisverslagen uit Canada, omdat ik zelf in juli naar Canada vertrek.. En wat toevallig: Ik ga ook bij Arnold Ijslanders trainen! :D
    Ik ga dus zeker je reisverslagen blijven checken ;)

    groetjes, Iris

  • 30 Maart 2011 - 16:48

    Tineke (Hagert):

    Hoi Madeleine,
    Vandaag je reisverslagen zitten lezen,wat leuk om te volgen!
    Volgens mij is het wel helemaal je ding daar, of heb je toch wat heimwee?
    Have fun !!! Blijf je wel volgen ,
    Groetjes vanuit Hernen.

  • 30 Maart 2011 - 20:35

    Hanny Derks:

    hallo madeleine
    we hopen hier dat je weer een beetje hersteld ben van je spierpijn
    we vinden het harstikke leuk om je zo te blijven volgen je heb het volgens mij wel naar je zin kan je een beetje wennen daar maar wat is de cola duur zeg maar ik hoop dat je belevenissen erg leerzaam zullen zijnhet was hier echt mooi lenteweer maar vanavond is het behoorlijk gaan regenen net toen we hondencursus hadden natuurlijk hoe kan het ook anders maar je moet maar zo denken we moeten er iets voor over hebben? verder loop t alles gewoon zijn gangetje en dat betekent druk druk en nog eens druk heel veel hartelijke groeten van hanny theo en patrick en daniele derks

  • 31 Maart 2011 - 01:21

    Madeleine Verbeeten:

    @ Tineke : Ik mis alles thuis heel erg hoor! :) M'n ouders, m'n vriend, m'n hondje, m'n vrienden en het werk thuis is minder zwaar ;) Haha
    En ja leuk is het hier zeker! :)

    Het weer wordt gelukkig al beter, warmer en minder sneeuw ;)

  • 31 Maart 2011 - 18:28

    Lidewei:

    Hey Madeleine!

    Ik blijf je volgen hoor.
    Geniet ze!
    x

  • 01 April 2011 - 17:47

    Samira:

    He meid!

    Wat ontzettend leuk dat je het zo naar je zin heb. Had 'n paar niet gelezen, maar ben nu weer helemaal op de hoogte van je activiteiten daar! Klinkt helemaal goed zeg! Ik ben zelfs een klein beetje jaloers op je :#. Heb je je geen zeer gedaan toen je van je paard af viel? Mooi dat je daarna gelijk even heb laten zien wie de baas is ;). Heb je ook al veel geleerd qua rijden etc.? Of valt het allemaal een beetje binnen je kennispakketje?

    Nou ik wens je nog héél veel plezier! Ben benieuwd of je mee bent wezen boarden oid.! Klinkt ook erg leuk.

    Doeidoei xxxxxxx

  • 01 April 2011 - 21:14

    Helma :

    Hoi Hoi
    Ligt er nog steeds sneeuw daar ?...
    Morgen gaan we hier een uitzonderlijk mooie dag krijgen ong.21 tot 24 graden maar de zondag daalt de temperatuur weer naar 14 graden raar he !..moet het nog zien hoor ofdat ze gelijk hebben met dat mooie weer.... verder is het hier bewolkt af en toe komt 't zonnetje achter de wolken uit maar ook af en toe een buitje dus echt hollands !!.. je hoeft niet jaloers te zijn.
    Hopelijk is de spierpijn inmiddels weer wat minder geworden hahaha dat krijg je ervan als je van je paard valt. Heb wel in de gaten dat het werken met de paarden je goed bevalt. Véél plezier, spreek je

    Groetjes Helma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madeleine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 34662

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Vakantie Canada!!

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada

12 Juni 2015 - 30 November -0001

California USA

Landen bezocht: