European food - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu European food - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

European food

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

20 Maart 2011 | Canada, Vernon

We zijn vandaag weer begonnen met werken en daarna lunch, daarna gedoucht en naar de winkels. Eerst nog wat American chocolatechipcookies gekocht! Daarna nieuwe handschoenen voor t paardrijden/werken, voor 10 dollar (7euro) hele goede, betere dan ik had! :P

Daarna naar de European food geweest, echt grappig!!!
Ze hebben daar van alles!!! uit heel Europa :
- AH bosbessenjam!!! Haha
- Ritter sport chocolade
- De Ruijter vlokken/hagelslag/muisjes/anijshagel
- Appeltaart mix van Koopmans
- Pannekoeken mix van Koopmans
- Knorr!! Sauzen en kruiden
- Mentos
- Kokindjes (drop)
- Duitse koekjes (biscuits met en zonder chocolade, heeerlijk!)
- Jodekoeken
- Kano koeken
- Lange vingers
- Custard pudding

Echt van alles!!! Vooral de AHjam vond ik echt TE gek :P Vooral juist die van de AH!! Haha
Jammer dat ik geen foto heb gemaakt...mss volgende keer...
Ik heb hier vlokken gekocht! Keer iets anders dan Caramelpasta, kaas, smeerkaas of ei op brood :)

En nu zit ik in een internetcafé waar we een heeerlijke Cinnamon bon op hebben, gedeeld want het vult goed! :)
En zo nog even kauwgom (de Duitse kauwgom : Doublemint) kopen en misschien wat chips (Lays of course)

Het weer is beetje koud weer en droog, maar vanochtend regen en sneeuw (natte sneeuw gelukkig).

  • 20 Maart 2011 - 09:09

    Nick:

    Haha! AH jam :P Wie had dat ooit gedacht!
    Veel plezier met de lekkernij! :D

    Groetjes ;)

  • 20 Maart 2011 - 10:45

    Sophie:

    Hee Meiske!
    Echt super leuk om al je verhalen zo te lezen, en dat je t onwijs goed naar je zin hebt :)
    Ook echt mooie fotos! ziet er echt vet uit allemaal.
    Als je keertje tijd hebt zullen we dan skypen? :) lijkt me wel leuk!

    Hele dikke kus en veel liefs!

    Sophie uit Ravenstein (haha)

  • 20 Maart 2011 - 16:48

    John En Maartje:

    Haha, echt grappig al die europese spullen. Ik krijg er honger van als ik je verslag lees!!! Het blijft erg leuk om je zo te volgen!!!
    Have fun!!!!

    Liefs John en Maartje

  • 21 Maart 2011 - 12:14

    Sabrina:

    Hahahaha zit je in Canada, ga je allemaal europees eten kopen :P
    Wel grappig dat ze dat hebben haha

  • 21 Maart 2011 - 12:15

    Sabrina:

    Zo te zien aan de weersverwachting is er morgen weer kans op zon voor je :D

  • 21 Maart 2011 - 14:54

    Madeleine Verbeeten:

    @ Sophie : We kunnen skypen ja! :) Ik ben meestal online tussen 15.00 - 16.00 uur NLse tijd en na 00.00uur :P Maar in het weekend ook vaak tussen 15.00 en 16.00uur NLse tijd, Als het internet werkt :)

    @ John en Maartje : Ik ben blij dat jullie me volgen:D Erg leuk om jullie reacties te horen en wie weet...Misschien gaan jullie volgend jaar wel naar Canada?! :D

    @ Sabrina : Ik heb alleen vlokken gekocht ^^ Ik eet anders alleen maar ei of (smeer)kaas en soms karamelpasta...Beetje variatie erin houden he ;) Ik heb nu nog geen zon gezien (Mijn dag moet nog beginnen) Maar gisteren heb ik in de zon gezeten! Heerlijk! :D

  • 21 Maart 2011 - 20:47

    Hanny Derks:

    leuk dat je allemaal nederlandse dingen kunt kopen in een land zo ver van wijchen
    het heeft even geduurd voordat ik kon reageren je moeder had mij het verkeerde adres gegeven
    maar nu heb ik de goede dus ik zal nu regelmatig een berichtje sturen
    erg jammer dat het weer niet zo geweldig was maar geniet van deze belevenis laat snel iets van ons horen groeten theo hanny patrick en danielle derks

  • 22 Maart 2011 - 16:26

    Lidewei:

    Hei Madeleine!
    Wat gaaf zeg, ik heb net al je blogs achter elkaar gelezen. Zo te zien gaat het daar helemaal goed!

    9 paarden op één dag? Gebruik je drugs of zo, dat je dat aankan? :)

    Heel veel plezier nog, en vanaf nu blijf ik je volgen hoor!
    x

  • 25 Maart 2011 - 22:23

    Sofie:

    Hee madeleine!

    Wat leuk om te lezen allemaal zeg :D
    ik zal niet heel veel reageren op je verhalen maar ik lees wel alles ^^ hoe is het weer inmiddels? :)

    xxxx

  • 06 Mei 2011 - 06:47

    Hanny Derks:

    hallo madeleine
    eindelijk tijd gevonden om jou terug te mailen zoals je gemerkt hebt hier is niets veranderd het blijkft druk druk en nog eens druk
    ik lees wel dat je het goed naar je zin hebt daar
    het is hier zomerweer het weekend verwachten ze tempareturen van 25-28 graden
    wel lekker maar veel te warm voor de maand mei
    we hopen niet dat dit onze zomer is dan zitten we in juli en augustus weer in de regen
    verder loopt hier alles goed
    timo is ziek geweest kennelhoest ondanks de inenting van oktober
    na wat medicijnen is hij weer beter
    en een labradorkennende weer uiterst lomp en helemaal gek op voedsel
    inmiddels heeft hji zijn EG cursus erop zitten
    verder heb ik van hier ook geen nieuws
    groeten theo hanny patrick en danielle derks uit wijchen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madeleine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 34663

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Vakantie Canada!!

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada

12 Juni 2015 - 30 November -0001

California USA

Landen bezocht: