Alone... - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Alone... - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Alone...

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

03 April 2011 | Canada, Vernon

Anne (het Duitse meisje) is woensdagavond naar Burns Lake gegaan, naar haar vriend, voor 4 dagen. Dus ik ben nu alleen! Arnold, Toos, Trace (dochter), Sebas (vriend van Trace), Ly (zoon), Sheris (vrouw van Ly) en Oma zijn natuurlijk wel hier en daar eet ik ook mee :)

's ochtends moet ik het werk nu alleen doen, duurt nu iets langer maar gelukkig hoeven we niet meer met emmers water te geven! De pompen werken weer dus de slangen hangen weer! Stuk makkelijker.

Vandaag zijn de 4 kinderen van Lenny (dochter) hier, Lenny is een dierenarts dus die is aan het werk en Ly/Sheris en Trace/Sebas passen beetje op de kinderen. Ook zijn ze hier omdat Toos afgelopen donderdag jarig was! Lekkere appeltaart op ;)
En vandaag donuts! Stuk beter dan thuis :D

Daarna ben ik in m'n eentje op pad gegaan, een hike heb ik gemaakt (wandeling met bergopwaarts en bergafwaarts) beviel me goed! Was wel beetje moe onderweg, maar ben ongeveer een uurtje weg geweest.
Onderweg zag ik een aantal bomen en was erg bang dat er een Cougar in zat! :P Gelukkig niet, maar anders was ik niet heel terug gekomen denk ik!
Foto's gemaakt natuurlijk, die staan nu ook op m'n site :)

En straks eten we frietjes! :D
Heerlijk!

Het boarden was niet doorgegaan, dus misschien gaan we morgen. Sebas gaat niet boarden maar misschien naar de Dutch Bakery of een wandeling daar maken, daar ligt nog kei veel sneeuw!
Hier valt het gelukkig mee, zoals je ook op de foto's kunt zien :)

Het weer is erg wisselend hier , ene dag zon en blauwe lucht en bijvoorbeeld gisteren alleen maar regen...Maar ook wel veel wind!

Nou enjoy de foto's :D
En erg leuk om van iedereen reacties te krijgen!! :D
Bedankt iedereen !:D

  • 03 April 2011 - 07:50

    Ria:

    Hoi Madeleine,fijn dat het werk iets lichter wordt, dat je niet meer met emmers water hoeft te lopen!!!Mariel en Mike hebben een dochterje Lois gekregen op 31 maart. En wij gaan met Kimberley aankomende week naar Disney Parijs dus Stephan is dat ECHT alleen, hij is de dagen aan het aftellen om ook naar Canada te komen. Nog veel plezier en de Goetjes van ons Allemaal.

  • 03 April 2011 - 10:08

    Nick:

    Ha Madeleine!

    Jammer dat je nu alleen zit :( hoop wel dat dat de pret niet bederft.. Zijn de donuts inderdaad lekkerder dan in Nederland? :O dan moet ik daar een keer heen! haha. heel veel plezier nog in canada. Ik vind het leuk om steeds je verhalen te lezen! Ik zie uit naar je volgende verhaal :)

    Groetjes,

    Nick ;)

  • 03 April 2011 - 11:28

    Sabrina:

    Hey wijffie!
    Haha ik schrok toen ik de titel las! Ik dacht echt van awhhhh ze heeft even een dipje en voelt zich eenzaam.
    Maar zo te lezen heb je het nog steeds super leuk :D Nog steeds volop aan het genieten? En fijn dat je nu die slangen kunt gebruiken haha ;) scheelt een hoop sjouwen! nou schattie, spreek je snel weer. Heel veel plezier nog!
    Miss you!
    xxx

  • 03 April 2011 - 13:20

    Marloes:

    Leuk om weer een verslag van je te lezen! Aardig wat bekende plekjes en koppies op je foto's! Is dat jonge paardje kleine Randver?

    Komen er nog veulentjes dit jaar?
    Nog heel veel plezier!

    Groetjes, Marloes

  • 03 April 2011 - 17:51

    Madeleine Verbeeten:

    @ Ria : Feliciteer Mike en Mariel maar namens mij!! Erg leuk!! :D En jullie heeel veel plezier in Disney, maak maar genoeg foto's! :) Ja ik ben ook al aan het aftellen ;) Heb erg zin in de rondreis met hem :D Nog maar 9 weken!!!

    @ Nick : Ben blij dat je m'n verhalen zo leuk vind! :D Doe de groetjes aan iedereen op de Hagert! (Nou in ieder geval den Herd en de Deel + collega's!)

    @ Sabrina : Jaaa dipje heb ik al gehad :( Woensdagavond voelde ik me erg alleen en dipje, miste jullie allemaal zoo erg! Maar nu gaat het beter, stephan heeft me moed ingepraat ^^

    @ Marloes : Ik heb geen idee welke veulens dat zijn :P Haha Maar we krijgen iets van 7 veulens dit jaar, Graftur en Bragur waren losgebroken....Voordat ik kwam, en Ari was naar de buren gegaan :P Die vonden het niet zo leuk!

  • 03 April 2011 - 18:33

    Ineke:

    He Madeleine,

    Ik blijf iedere keer mooi bij door je reisverslagen. Echt heel leuk.
    En wat maak je veel mee zeg.... en wat een mooie foto's....
    Ja, nu heb ik pas tijd om een beetje te reageren, dus dat doen we dan direct.
    Ik hoorde ookal dat Tineke op je site had gekeken, dus wij (je oud collega's) houden je wel een beetje bij hoor. We, athans ik, mis je wel op de Hagert hoor.
    Maar goed, ga maar lekker genieten en veel leren en dan kan je dat bij ons straks ook wat van in de praktijk gaan brengen bij de paardjes.....

    Veel plezier nog he...
    En ik lees de verslagen wel weer

    Groetjes Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madeleine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 34659

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Vakantie Canada!!

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada

12 Juni 2015 - 30 November -0001

California USA

Landen bezocht: