:D - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu :D - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

:D

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

18 Maart 2011 | Canada, Vernon

Jeej zonnetje!! We hebben zelfs zonder jas kunnen rijden! Nog wel beetje fris in de schaduw, maar echt heerlijk!
9 paarden gereden vandaag, alle 9 waren geweldig braaf!! Allemaal een goede tolt en draf.

Gisteren had ik een HUGE fight met een paardje (Tumi) en Arnold heeft me geholpen, hij sloeg hem met de zweep en ik moest blijven zitten :P Haha het was erg grappig maar hij was serieus stout!! Uiteindelijk liep hij langs de poort van de ovaalbaan!! Hij heeft serieus rondgestuiterd op de ovaalbaan met mij, door de sneeuw, ineens stilstaan en omdraaien, met 4 benen de lucht in etc...Ik bleef gelukkig zitten (Anders zat ik onder de modder) Maar ze vonden mijn zit ERRUG goed :)
Daar was ik erg blij mee!
Vandaag ging zelfs dat paardje geweldig, hij wist wat ik wilde en durfde geeneens te kijken naar de poort van de ovaalbaan!!:P Haha

Verder lekker in de hottub gegaan want ik had spierpijn...Funi is een echte 4ganger (stap,draf,tolt en galop kan hij, geen telgang) maar om hem in tolt te houden!! Phoe dat is echt zwaar, maar hij hield het in langzaam tempo 1 heel rondje vol zonder in draf te vallen!
En ik kan je vertellen dat ik m'n benen en schouders goed voelde!! :P

Ik heb gisteren een Coyote gezien:D
We stonden bij de ingang naar de weides en 50 meter verderop liep hij. Het leek erg op een wolf, maar die had niet zulke oren en staart...Het was een echte Coyote :)

Verder zie ik hier heeeel veel vogels waaronder spechten!! Op nog geen 5 meter afstand!!

Nou ik zal weer wat foto's plaatsen :)

En heeeel erg bedankt voor iedereen zijn/haar reactie:D Soms reageer ik, soms niet ,maar ik ben wel altijd blij met een reactie!! ^^
Ik mis het thuis wel...het is hier zooo anders, het dagritme! Maar het is het waard :)

  • 18 Maart 2011 - 03:39

    Claudia:

    Ah al lente bij jullie! Heerlijk!
    Ook een beetje IJslandse rodeo begrijp ik.... jeetje!
    Geniet ze!

  • 18 Maart 2011 - 07:44

    Nick:

    Misschien kun je wel heel goed rodeo rijden? :O haha

  • 18 Maart 2011 - 14:31

    Madeleine Verbeeten:

    Blijkbaar ben ik goed in rodeo rijden want ik bleef zitten, maakte niet uit wat het paard deed ;)
    Jaaaa de sneeuw is op een aantal plekken al weg en daar groeit al wat gras en beginnende bloemen :D Echt mooi!!
    Maar nog steeds te veel sneeuw hoor, alleen de wegen zijn goed begaanbaar (gelukkig) maar modderig :P
    Ik ga ervan genieten!!!! :D

  • 21 Maart 2011 - 12:12

    Sabrina:

    Huh ik had een reactie geplaatst maar hij staat er niet tussen dus volgens mij is er iets niet goed gegaan...
    Dan maar nog een reactie :D

    Ohh nu heb je lekker zonnetje! Das natuurlijk stukken beter dan sneeuw en regen haha. Wij hebben hier gelukkig ook een strakblauw lucht met zonnetje! Echt heerlijk :D

    Maar wat goed van je dat je op het paard bleef zitten. Rodeo girl! ;)
    nou heel veel plezier nog!
    Hoe ist verder met jou?
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madeleine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 34669

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Vakantie Canada!!

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada

12 Juni 2015 - 30 November -0001

California USA

Landen bezocht: