Bah... - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Bah... - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Bah...

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

15 Maart 2011 | Canada, Vernon

Bah...Gisteren en vandaag veel regen...Het regent nu nog en na ons ontbijt moeten we aan de slag! We kunnen binnen rijden maar niet binnen werken...
Gelukkig is de sneeuw al een stuk minder!! :)

De ovaalbaan is 1 puddle of mudd..
De wegen hier op dit terrein zijn iets beter maar dus ook een hoop modder en water...
En de paarden zijn helemaal nat

Dus ik hoop dat de sneeuw snel weg is, maar dat de regen ook een keer stopt :P

Naja ik mag niet klagen, we hebben regenkleding geleend van hier (ski kleding) Dus lekker warm en laat geen regen door

Nou nog ff ontbijten en dan Off to work :)

Oh en gisteren hebben we FRIETJES op!! :D Haha was echt lekker, ze hebben hier ook mayo en ketchup! :D
Heeerlijk!!!

• 15 Maart 2011 - 14:38

Ria:

Hoi Madeline, BAALEN zeg, dat slechte weer maar hou de moed erin, het wordt daar ook vanzelf lente, wij vinden het erg leuk om jou belevenissen te volgen en zien wel dat je het erg leuk hebt. Vele Groetjes van Jaap Ria en Kimberley.

• 15 Maart 2011 - 16:14

Guusje:

Ha overloper,
    Ik had begot niet meer aan je gedacht :P nu dus weer wel! Fijn dat je ( al een aantal dagen ) goed aangekomen bent.
    Bevalt het een beetje?

xx

• 15 Maart 2011 - 17:49

Nick:

Och! heb ik daar de regene laten vallen :O sorry, was ergens anders bedoeld ;) haha :P Hopen dat de regen snel verdwijnt als *sneeuw* voor de zon :P

• 16 Maart 2011 - 17:16

Roos:

Haha nou hier mijn eerste reactie dan, ik lees wel braaf al je stukjes hoor ! Hier was het gister echt 18!!!! graden en heerlijk zonnetje dus je had beter hier kunnen zijn :P
    Hopen dat het nog een beetje droog is geworden daar?
    Liefs !

• 17 Maart 2011 - 02:32

Madeleine Verbeeten:

Gelukkig stopte het NET voor we moesten gaan werken die dag :P Dus erg veel geluk! Maar de regen heeft een hoop goed gedaan! De wegen zijn veeel beter nu en de ovaalbaan ligt bijna geen sneeuw/ijs meer, dus stel het vriest kun je alsnog naar buiten zonder te glijden :)
    Verder heeft vandaag het zonnetje geschenen maar de wind was juist koud...De zon heeft wel een hoop modder weggehaald! Want het is nu een blubzooi :P

Verder alles goed hier :)

• 17 Maart 2011 - 08:02

Mark :

he vrouwke

leuk om zo al die verhaaltjes te lezen. Volgens mij ga jij je helemaal redden geniet ervan en ik hou je in de gaten

x

mark