Let it snow, let it snow, let it snow - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Let it snow, let it snow, let it snow - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Let it snow, let it snow, let it snow

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

09 Maart 2011 | Canada, Vernon

Bah het sneeuwt :P Gisteren heeft het een beetje gesneeuwd, wel grote vlokken en nu sneeuwt het harder maar ook beetje natte sneeuw...Het zou gaan regenen en warmer worden! Dus hoop dat dat snel komt ;)

Ik ga proberen nog meer foto's te plaatsen, ook van mij op de paarden en ook van de natuur! :)

Gisteren heb ik mijn 11 paarden toegewezen gekregen, het is niet erg als je ze alle 11 niet gereden krijgt in 1 dag.

Tot nu toe vind ik de paarden echt heel leuk, heb er al 7 van de 10 gereden! Het zijn allemaal paarden tussen de 5 en 7 jaar dus echt jong.
Sommige zijn net ingereden, sommige moet ik inrijden! (leren hoe ze moeten draven en tolten)
2 paarden van de 11 zijn echt zooooo hetzelfde als Thora en Fina (de 2 paardjes die ik thuis reed! Echt grappig :)

Nou dit zijn mijn paarden (Marloes : misschien ken je er een paar? :D)

Fumi , donkerrode ruin met echt goede tolt en draf maar erg veel temperament. Dit was het 2e paard waar ik op mocht hier.(lijkt beetje op Thora)
Skumdi, de palamino ruin met (nog) alleen tolt.
Tumi, Grote roodbonte ruin met een niet zo'n goede tolt maar wel een goede draf, die moet je alleen zien te vinden. En hij vind de binnencirkel niet leuk :(
Syrpa, kleine donkerrode merrie, sterke eigen wil maar luistert tot nu toe goed! Normale tolt en goede draf.
Prinsessa , Grote zilverappelkleurige vlekken met wit. Beginnende tolt maar goede draf. Niet zo voorwaarts...
Rymir, heb ik nog niet gezien/gereden dus misschien vandaag :)
Oli, Mooie donkerrode ruin, heeft goede beginnende tolt maar houdt het nog niet lang vol en een goede draf.
Stiarmi, ook nog niet gezien/gereden.
Frilla (spreek je uit als Fritla), Zwarte merrie, nog heel jong en nog in het begin. Hebben we gelongeerd en daarna ben ik erop gaan zitten en heeft Anne gelongeerd. Ging goed, goede draf en stap!
Stelpa, Nog niet gezien/gereden
Pika, Zwartbonte merrie, heeft een jaar of 2 stilgestaan en kent t zadel wel maar tolt is weg.
Niet gereden maar wel gezien :)
Skuggi, Zwarte merrie, lijkt op Fina qua gangen en hoofd :D Ze heeft veel telgang/tolt, maar door veel rondjes te maken en goed nageeflijk te vragen krijgt ze draf.

Ik ga proberen vandaag nog wat foto's te maken en ze op de site te zetten!

Ooh en ik heb gisteren Bloemkool op!! :D haha was echt lekker, met aardappels en rosbief (denk ik) en salade. Het was lekker!!!

En er is inderdaad een Nederlands winkeltje in het stadje, waar ze ook wat European food verkopen! Ben benieuwd!!!

Ik mis het thuis wel hoor...Maar ik ben zo druk bezig dat ik weinig tijd heb om na te denken...:)

  • 09 Maart 2011 - 15:42

    Marloes:

    Ja Tumi, die heb ik ook gereden! En Pika komt ook bekend voor. Toch de zwarte bonte merrie met vrij veel wit en een kol?
    Bloemkool van Toos vond ik altijd erg lekker.

  • 10 Maart 2011 - 01:24

    Madeleine Verbeeten:

    Tumi is leuk maar niet in de cirkel :P
    Pika is de zwartbonte met het zwarte hoofd en 1 vlek aan de ene kant op haar kont en de andere kant 1 vlek op haar buik!
    Ben benieuwd wat Toos nog meer gaat maken :D

  • 10 Maart 2011 - 13:04

    Korrie:

    Hey Madeleine,
    Ik hoorde van je moeder dat je al in Canada bent en ben reuze benieuwd naar je ervaringen, dus ga ik je ff volgen op je waarbenjijnu site. Das 't leuke van internet, zo ver weg en toch dichtbij!
    Dat je in Canada je hobby kan beoefenen is toch wel heel speciaal.
    Lekker genieten, meis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madeleine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 34685

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Vakantie Canada!!

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada

12 Juni 2015 - 30 November -0001

California USA

Landen bezocht: