1e dag - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

1e dag

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

08 Maart 2011 | Canada, Vernon

M'n eerste dag zit erop! (16.30uur)
Ik mocht het rustig aan doen, maar natuurlijk kan ik dat niet :) Ik kan niet gaan staan te kijken als het andere meisje hooi moet voeren, het ijs moet breken en water moet geven met emmers en moet uitmesten! Dus heb haar geholpen. (nu dus spierpijn...lang niet hoeven "werken" :P)

Ik heb 4 paarden gereden. 3 ruinen (gecastreerde mannetjes) en 1 merrie.
1 ruin was donker rood en heel erg veel temperament (ben ik opzich wel gewend dus viel niet tegen), kreeg ik nageeflijk met los teugeltje, goede tölt en draf, heb ik alleen gereden in de cirkel.
1 ruin was roodbont (redpinto) en had moeite met teugelcontact en draf, toch gelukt en nette tölt maar wel wat telgang erbij omdat hij harder wil dan hij kan.
1 ruin palamino was moeilijk voorwaarts te krijgen en kon alleen tölten.
Beide had ik gereden in de ovaalbaan.
1 merrie (ook weer in de cirkel gereden) ook roodbont, ook makkelijk nageeflijk en goede tölt en goede draf, moet alleen meer nageeflijkheid in komen.
(Nageeflijk = met het hoofd omlaag lopen, beter voor de rug)

Alleen 1 ruin was erg temperamentvol, maar met de rest had ik geen moeite! :D

Verder hebben ze lekker eten hier! :)
Lekker brood (soort duitse broodjes) en hele lekkere kaas! En ze hebben Becel boter:P Anijsblokjes van de Ruijter en nog wat andere dingen van Europa...Echt lekker!
Straks dineren met z'n allen en dan ff in de Hottub! Jaa hij staat buiten en of ie lekker is zal ik laten weten :D

Ga ff proberen foto's toe te voegen!

  • 08 Maart 2011 - 10:13

    Kimberley:

    leuk voor je dat je het leuk vind ik ben echt onderdeen druk

  • 08 Maart 2011 - 11:16

    Ria:

    Hoi Madeleine, wij zijn blij dat je zonder problemen bent aan gekomen, dus toch al gelijk aan het werken met de paarden. Geniet maar van alles daar en veel plezier. hoe kou is het bij jou? dan lijkt mij een hottub erg lekker, hoor het wel. Groetjes Ria.

  • 08 Maart 2011 - 16:05

    Madeleine Verbeeten:

    Het is 's ochtends koud, rond de 0 graden. Maar 's middags scheen het zonnetje en dan is het zo'n 5 graden. Het is een stuk warmer voor mijn gevoel, omdat er geen wind is! Dat scheelt echt een hoop!
    's Nachts is het -2 tot -5 graden...Het enige rotte is dat overdag alles smelt en dan 's avonds/'s nachts vriest alles weer op! :)

    Groetjes!

  • 08 Maart 2011 - 16:11

    Claudia:

    Ja Hollandse producten zijn wel te krijgen hier, misschien is er bij jullie ook wel een Nederlandse winkel in de buurt?
    Heel veel plezier!

  • 08 Maart 2011 - 17:08

    Nick:

    Heel veel plezier daar! :) ik ben benieuwd naar alle foto's :D, die van de paarden heb ik al gezien! :D mooie omgeving trouwens, lijkt een beetje op oostenrijk met die bergen!

    Groetjes!

    Nick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madeleine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 34686

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Vakantie Canada!!

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada

12 Juni 2015 - 30 November -0001

California USA

Landen bezocht: