Aankomst! - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Aankomst! - Reisverslag uit Vernon, Canada van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Aankomst!

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

07 Maart 2011 | Canada, Vernon

He he... na meer dan 13 uur reizen ben ik dan eindelijk op m'n eindbestemming!
Opzich ging de overstap van de vluchten geleidelijk, ik kwam van het ene vliegtuig en kon gelijk inchecken bij de volgende en mocht daar wachten!
Bagage is heelhuids meegegaan ;)
(Ook wel handig!)
Ook echt heerlijk ... al die vragen: wat kom je doen in Canada? Heb je wel werk in Nederland? Mag je wel zo lang wegblijven?
--> Duh...:P

Echt heel gezellig hier, we (Duits meisje en ik) zitten in een cottage op de zolder.
Heb nog niet veel gezien, behalve het uitzicht en dat waar ik ben er erg veel sneeuw ligt!
In de bossen zak je tot je knieeën weg :P

Nou ben nu 24 uur wakker dus ik ga maar eens slapen! :)

De groetjes uit Canada!!! :D

• 07 Maart 2011 - 13:51

Irene:

AAh lekker sneeuw!! :) Dat is hoe het hoort met de ijslanders he ;)

• 07 Maart 2011 - 14:07

Lilian:

welterusten dan maar! dikke kus mams.

• 07 Maart 2011 - 17:14

Samira:

He meid! Wat goed om te horen dat je (en je bagage ;) ) heelhuids bent/zijn aangekomen! Wowwwww en zoveel sneeuw!!! Nou slaap lekker!! Ben benieuwd naar je eerste ervarings verhaal ;).

Groetjes uit Nl-Zoetermeer ;) XXX

• 07 Maart 2011 - 17:52

Claudia:

Zo dichtbij en toch ver weg! Maar het tijdsverschil is nu nog maar drie uurtjes!
    In Ontario in elk geval ook zonnig weer, wel nog steeds sneeuw!
    Super tijd daar gewenst en ik ben benieuwd naar je avonturen daar. Wel veel foto's plaatsen, ok?
    Groetjes,
    Claudia