Geboekt!! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Geboekt!! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Geboekt!!

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

08 Januari 2011 | Nederland, Wijchen

Jeeej eindelijk heb ik geboekt!!:D
Vandaag zijn Stephan (m'n vriend) en ik naar Heerhugowaard gereden (daar boven ergens in NH!!) en hebben een thema-presentatie gekregen en daarna hebben we geboekt.
Dit staat nu vast :
6 maart ga ik naar Kelowna waar ik opgehaald wordt door Arnold, bij wie ik 3 maanden verblijf om alleen maar IJslanders te rijden en te helpen.
Op 6 juni komt Stephan naar mij toe en we gaan dan samen een rondreis maken met de auto voor 17 dagen!!
De rondreis gaat vanaf Vancouver naar Vancouver ;)
Onderweg komen we langs parken, stadjes en meren/bossen! Echt zooo mooi!
We gaan uiteraard een boel foto's maken!!!!

Heb er zin in!!!!!:D:D

  • 21 Februari 2011 - 17:25

    Reageer:

    hoi! ik ga jou elke week bijhouden. als ik deze site onhou moeje ff bij je wiewatwaar zette als je gaat:P anders vergeet ik em

  • 02 Maart 2011 - 13:31

    Claudia:

    Ik ga je zeker volgen! Leuk!

  • 03 Maart 2011 - 00:18

    Samira:

    He chick! Ik vind het hélemaal leuk en ga je zeker volgen. Vanaf volgende week iig elke week een blog bij houden hé!!!! Ik ben echt benieuwd wat je allemaal gaat mee maken.
    X Samira

  • 10 Maart 2011 - 17:23

    Jolanda:

    Hoi Madeleine,

    Lees nu pas dat je op IJslanders gaat rijden, ben benieuwd, ga dit in april in IJsland doen.

    Veel plezier daar :)

    Groetjes Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madeleine

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 34687

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 01 Juli 2013

Vakantie Canada!!

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada

12 Juni 2015 - 30 November -0001

California USA

Landen bezocht: