Geboekt!! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Geboekt!! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Geboekt!!

Door: madeleineverbeeten

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

08 Januari 2011 | Nederland, Wijchen

Jeeej eindelijk heb ik geboekt!!:D
Vandaag zijn Stephan (m'n vriend) en ik naar Heerhugowaard gereden (daar boven ergens in NH!!) en hebben een thema-presentatie gekregen en daarna hebben we geboekt.
Dit staat nu vast :
6 maart ga ik naar Kelowna waar ik opgehaald wordt door Arnold, bij wie ik 3 maanden verblijf om alleen maar IJslanders te rijden en te helpen.
Op 6 juni komt Stephan naar mij toe en we gaan dan samen een rondreis maken met de auto voor 17 dagen!!
De rondreis gaat vanaf Vancouver naar Vancouver ;)
Onderweg komen we langs parken, stadjes en meren/bossen! Echt zooo mooi!
We gaan uiteraard een boel foto's maken!!!!

Heb er zin in!!!!!:D:D

• 21 Februari 2011 - 17:25

hoi! ik ga jou elke week bijhouden. als ik deze site onhou moeje ff bij je wiewatwaar zette als je gaat:P anders vergeet ik em

• 02 Maart 2011 - 13:31

Claudia:

Ik ga je zeker volgen! Leuk!

• 03 Maart 2011 - 00:18

Samira:

He chick! Ik vind het hélemaal leuk en ga je zeker volgen. Vanaf volgende week iig elke week een blog bij houden hé!!!! Ik ben echt benieuwd wat je allemaal gaat mee maken.
    X Samira

• 10 Maart 2011 - 17:23

Jolanda:

Hoi Madeleine,

Lees nu pas dat je op IJslanders gaat rijden, ben benieuwd, ga dit in april in IJsland doen.

Veel plezier daar :)

Groetjes Jolanda