Update - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Update

Door: Madeleine & Danny

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

23 Juni 2015 | Verenigde Staten, Sedona

Zo, maar weer eens een verslagje voor onze trouwe lezers :)

We hebben in San Diego een geweldige tijd gehad, heel erg Mexicaanse stijl, we hebben dan ook genoten van de nachos en burritos etc haha.
De volle dag die we hadden hebben we besteed in Sea World, was echt enorm gaaf!!! Orka show beviel goed en we werden niet nat hihi.

Zondag zijn we naar Palm Springs gereden waar we zo wat flauwvielen van de hitte met 45 graden!!!! :(
Ze hadden een hittegolf dus ook de mensen daar hadden het heet, lag niet aan ons.
Onderweg nog een stop gemaakt bij Joshua Tree National Park, niet te lang want het was echt veeelste heet buiten de auto :(

Helaas wel een vervelende nacht gehad : De airco maakte enorm veel herrie en daarmee konden we niet slapen, maar de airco uit maakte het in de kamer zo'n 30 graden dus we konden niet slapen :(
Best jammer want de volgende dag moesten we naar Sedona in Arizona, met zo'n 5 uur rijden.... Gelukkig is er Redbull en koffie uitgevonden voor de chauffeur en Danny heeft ons veilig naar Sedona gebracht :)

Vandaag hebben we een jeep tour gehad, we gingen met jeeps offroad naar verschillende plekken zodat we uitzicht hadden op de mooie rode Rocks hier!
Red Rock State Park is hier begonnen, en dat betekent (ja hoor) dat alle bergen en al het zand hier een rode kleur hebben! :)
Van de chauffeur van de jeep heb ik een compliment gekregen dat ik grappig ben (JEEEJ) haha En hij vond het leuk dat we helemaal uit Holland kwamen :)
Na de tour even geluncht, waterflesjes gevuld en we zijn naar Red Rock crossing gereden waar we een korte hike maakten met een heerlijk beekje langs ons zodat we konden afkoelen! Heerlijk!!

Nu even gedoucht, opgefrist en we gaan zo lekker eten.
Voor degene die benieuwd zijn : Wij eten savonds telkens rond de 30 - 40 dollar in totaal, eten/drinken - tax - fooi inbegrepen, en nee niet bij de Mac.... Dus is best netjes en goedkoper dan in Nederland ;)
Daarbij kun je hier nog in een cafe gaan eten en ziet alles er nog heerlijk uit en smaakt t eten kei goed!

Sinds wij hebben geteld hoeveel nederlanders of duitsers we zagen, hebben we er geen meer gezien! Haha Weet niet of dat goed of slecht is, maar in ieder geval wel lekker rustig :)

Morgen rijden we naar de Grand Canyon, ben erg benieuwd!!!

Het weer is gelukkig ietsje minder warm, vandaag zo'n 38 graden maar gelukkig wat bewolking vanochtend, was met de jeeptour wel fijn.

Wij genieten volop en we blijven ons verbazen over sommige mensen, maar vooral over de natuur en hoe mooi die hier is!!! :)