CA Highway 1 - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu CA Highway 1 - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

CA Highway 1

Door: Madeleine & Danny

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

16 Juni 2015 | Verenigde Staten, San Luis Obispo

Nou maar weer eens wat schrijven voor onze lezers :)

Afgelopen twee dagen zijn we vanaf San Fransisco naar San Luis Obispo gereden met 1 nacht onderweg in Monterey.
Geweldig mooie highway!
Echt een aanrader!
We hebben de eerste dag niet zo'n lekker weer gehad, maar we hebben vandaag gezwommen en gezond (in een zwembad ) en het was heerlijk!! :D

Eerste dag was ongeveer 2,5 uur rijden en eenmaal in Monterey aangekomen (met de nodige stops voor foto's ) hebben we het aquarium bezocht, wel een beetje jammer dat die van Vancouver voor mij gewoon het mooist blijft en deze dus mwah was... Toch een leuk uitje gehad en Danny was blij met de octopussen ;) Hihi
Verder nog even wat rondgewinkeld en toch maar naar het hotel gegaan.
Ik had enorme last van jetlag nog steeds en was rond 13.00uur in de auto al aan t inkakken :( Moe en ogen vielen steeds dicht, daarbij nog wat misselijk ....
Wel goed gegeten en gedronken maar toch...
In het hotel (of naja Inn) even gerust en daarna gaan eten, waarbij ik expres maar wat groenten had besteld en een keer appelsap ipv cola!
Gek genoeg heeft het goed geholpen want vandaag ben ik prima ;)
Danny natuurlijk nergens last van ... :P Haha
In Monterey was alles betaald parkeren, behalve na 18.00uur dus maar ff gewacht tot 18.00 u eerder we gingen eten, hoewel ik rammelde van de honger!
Wel lekker gegeten!
Danny had garnalen en ik had een kipschnitzel met parmezaanse kaassaus die heerlijk was met ovengeroosterde groenten.

Dag 2 was nog mooier om eerlijk te zijn!
We hebben veel wildlife gezien waaronder : Elephant seals - Condor (vogel) - Gier (vogel) - Dolfijnen !!!!!!! - Hagedissen - Eekhoorn (die je serieus hier net zo vaak treft als een konijn in Nederland :P) & Herten!
Daarbij was het uitzicht FANTASTISCH!
Kliffen - bergen - geweldige route om over te rijden en elke bocht een geweldig uitzicht! :D
Daarbij kregen we steeds meer zon en werd de temperatuur steeds aangenamer ;)
Eenmaal aangekomen in San Luis Obispo zijn we even wezen zwemmen en hebben we in de zon gelegen bij t zwembad vh hotel. Heerlijk!!!

Aantal foto's er weer bij gezet, helaas kan ik niet erg veel tegelijk uploaden dus vandaar telkens kleine porties :(

Wij genieten in ieder geval volop! :D

• 17 Juni 2015 - 12:46

Lilian:

Hoi hoi ,
    leuk om de Amerikaanse Kwallen te zien ! verschillen niet zo met de kwallen hier.....
    Schitterend om zo langs de kust te reizen , mooi hoor. ben blij dat het eten ook goed is , en ja om tijdens vakantie op tijd te eten is best lastig.Dikke kus beide & veel plezierverder.

• 17 Juni 2015 - 22:02

Truus:

zo te zien hebben jullie weer een mooie reis
    prachtige kiekjes
    vindt ik leuk
    ik hoop dat het bericht van mij goed over komt
    liefs omie