Dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Madeleine & Danny

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

14 Juni 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Al wat beter geslapen gelukkig en wel een beetje spierpijn aan mijn kuiten, maar gewoon doorgaan!

Vanochtend de fietsen opgehaald bij Fisherman's Wharf in de buurt. Voor degene die dat niet kennen : Bekende baai met o.a. zeehonden - kermisattracties - winkels en waar de ferry aankomt.
Ze vonden het erg raar dat wij géén verzekering wilden voor de fiets, dat we geen helm wilden en dat we geen uitleg over versnellingen hoefden! Haha
Laatste keer dat wij gevallen zijn met de fiets was minstens 10 jaar geleden ;) haha

Het was wel erg fris en mistig!!! Jammer voor t uitzicht...
Maar de Golden gate bridge over fietsen is wel een aanrader, maakt niet uit welk weer! :)
Erg mooi aan de overkant, bij Sausolito, en ook de trip ernaartoe is erg mooi.
Het was inderdaad zonnig aan de overkant! Heerlijk weer.
Daar maar even geluncht en rondgelopen.
Vanaf Sausolito terug met de ferry langs Alcatraz Island naar Fisherman's Wharf.
Daar nog even rondgelopen en zeehonden bekeken.

sAvonds lekker bij een typical American Diner gegeten, heerlijk!

We zijn door alle zeewind en zon echt goed verkleurd! (Lees : Rood gezicht en Danny heeft t-shirt lijntjes :P )
Maar we hebben zeker genoten en het is zeker de moeite en het geld waard!
Heerlijk actief ;)

Morgen gaan we de auto ophalen en rijden we naar Monterey, klein dorpje aan de kust langs de Pacific Highway nr 1.
Ben erg benieuwd! :)

• 15 Juni 2015 - 10:16

Denise:

Wat raar dat jullie geen helm wilde en geen uitleg over de versnellingen ;p hahah.

Klinkt allemaal erg leuk wat jullie doen.
    Nog heel veel plezier en geniet van de vakantie.

Gr. Denise