First impression - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu First impression - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Madeleine Verbeeten - WaarBenJij.nu

First impression

Door: Madeleine & Danny

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

13 Juni 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Gisteravond brak en moe aangekomen in het hotel, toch nog even "avondeten" op en daarna gaan slapen.
Opzich goed geslapen maar vanochtend 5.00uur wakker .... :)

Vandaag met de bus naar Golden Gate park geweest, waar we o.a. naar de Academy of Sciences (museum), Japanese tea garden en de Bison paddock zijn geweest.
Vooral Academy of Sciences was erg interessant voor Danny, ik vind een museum wel leuk, maar niet als we daar de gehele dag moeten vertoeven :P
Gelukkig was Danny lief en hebben we er rustig door heen gelopen, maar niet in oude oma tempo! Hihi

Daarna nog even geluncht downtown en met de cable car naar Lombard street geweest.
Dat is de steilste en smalste straat van heel San Fransisco! We waren ook erg moe toen we boven waren :P Alles is daar echt steil!

Tot nu toe staat op de teller :
6 Nederlanders
2 Duitsers
En 2 vermoedelijke Duitsers of Polen
Waar we mee hebben gekletst :)
Erg gezellig en 4 Nederlanders hadden ook bij Jan Doets hun reis geboekt!

Foto's zijn toegevoegd om een kleine impressie te geven!

Wij gaan zo eten en misschien naar de bioscoop, maar nu nog even luieren op de hotelkamer (die overigens ook erg schattig is!)

• 14 Juni 2015 - 03:20

Claudia:

San Francisco! Cool!

• 14 Juni 2015 - 11:41

Lilian:

Hoi Hoi ,
    fijn dat de reis goed is verlopen , op naar alle avontuurlijke plekken/ plaatsen ! zo te zien is het weer ook goed,niet alle foto's kunnen geopend. maar het ziet er mooi uit , die steile straat, Danny, bloem & eekhoorn , snoezig hoor. Yink ging gister op zoek naar je , vond het maar raar dat je er niet was , moest gangdeur openen voor de zekerheid en ja onder aan de trap naar boven kijkend , daar waren jullie ook niet ,niet leuk.
    Jullie veel plezier, we horen van elkaar,groetjes van Lilian.

• 14 Juni 2015 - 16:25

Madeleine Verbeeten:

Hoi mam,
    Ja Yingle zal ons wel missen! Niet leuk hoor, dat wij er niet zijn in t huisje, dat klopt niet hihi.
    Verbinding is af en toe raar dus niet alle fotos kunnen uploaden, maar heb een paar andere erbij gevoegd die het wel doen.
    Wij gaan zo ontbijten, heerlijk geslapen maar wel beetje spierpijn van de 10 km die we minstens gisteren hebben gelopen ! Kan straks de vierdaagse lopen haha.
    Groetjes van ons!